|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eTwinning projekat Celebrate diversity ( "Slavite razlicitost" ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
еТwinning промовише активно грађанско друштво и толеранцију. Шта ученици мисле о различитости? Организоване су дебате у школама широм Европе у периоду од 18. априла до 9. маја. И ми смо се активно укључили у кампању "Celebrate Diversity", разговарали о различитости, дискриминацији, толеранцији, поштовању; закључке смо изнели у кратком филму и објавили на страници кампање наeTwinning Liveu.
https://www.youtube.com/watch?v=t_H86LO0Esw&feature=share
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
На тај начин смо прославили Дан Европе 9. маја, а мото је био „United in diversity – Уједињени у различитости“.
Били су укључени:
ученици петог разреда(Гордана Милачић)
ученици шестог разреда( Ана Остојић)
ученици седмог разреда (Гордана Милачић)
ученици осмог разреда (Јелена Јевтовић) Гордана Милачић, координатор |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
еTwinning пројекат Christmas Card Exchange |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Крајем децембра протекле и почетком ове године реализован је први еTwi nning пројекат у нашој школи. Позив за учешће стигао је из Норвешке, а у пројекту је учествовало преко 25 европских земаља. Ученици су правили честитке, које смо уз пропратно писмо у ком смо описали наше божићне обичаје, слали на адресе 35 европских школа. Од њих смо добијали честитке и исто такво писмо па су се ученици упознали са божићним обичајима многих европских земаља. У пројекат су били укључени ученици V1 и V3. Честитке су правили на часовима ликовне културе. На часовима српског језика говорили смо о нашим божићним обичајима, храни, духовној музици и закључке записали. То пропратно писмо слали смо уз честитке које су ученици правили. Убрзо су почеле да стижу честитке на адресу наше школе. Уз честитке стизала су и писма о божићним обичајима у тим земљама. Ученици су их тимски преводили, а онда читали.На часовима географије правили су карту и постављали сличице заставе земље из које је стигла честитка. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
На часовима музичке културе певали су божићне песме https://www.youtube.com/watch?v=1S_xfztXbkY и слушали божићну музику земаља из којих су нам стизале честитке.Уз кићење јелке, уређење паноа са честиткама из целе Европе, певање божићних песама, новогодишњу и божићну чаролију употпунио је и одлазак у Београд на прави новогодишњи и божићни спектакл, балетску представу Крцко Орашчић 28. децембра. |
|
|
|
|
|
|
Тако су ученици на креативан и забаван начин учили о култури и обичајима своје земље, европских земаља, стварали, певали, преводили, слушали духовну музику, гледали врхунску балетску представу тематски везану за пројекат. Наставници који су били укључени у пројекат: Матеја Ристић, Јелена Пантовић, Наташа Филиповић . http://gordanamilacic.wixsite.com/mysite |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гордана Милачић, координатор |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|